Dag 3+4 - Reisverslag uit Virār, India van Radha, Marjan - WaarBenJij.nu Dag 3+4 - Reisverslag uit Virār, India van Radha, Marjan - WaarBenJij.nu

Dag 3+4

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Radha, Marjan

29 November 2017 | India, Virār

Deze dagen stonden vooral in het teken van spontane kapperactie die niet goed uitpakte.
Radha wilde graag naar een kapper om haren te laten bleken en mooie kleur erin. Verwachtte dat ze dat zouden weten hier maar bleek groen haar en later super blond te worden. Heel erg balen want haren vallen nu uit.
Reddingsactie door terug te gaan naar de kapper en ook nog zelf gekleurd te hebben maakte t erger.
In tegenstelling met ook de armoede. Wirwar aan gevoelens en consequenties van de keuze om haren te kleuren is scherp.

Mumbai is welvarender geworden. Minder bedelaars op straat. Wel 1 straat jongen en wat arme mensen geZien en geholpen aan wat eetgeld.
Meer kunnen we niet doen. We geven gelukkig wel aan organisaties die de kinderen helpen.

Het bezoek aan het kindertehuis stond voor vandaag op de planning.
Zoekend en eenmaal binnen kregen we een kleine rondleiding.
Wat kinderen die er goed verzorgd uitzagen. W
WOrden goed geholpen met therapie spraak en beweging.
Kinderen dansen en zingen veel.

Het hotel is luxe en vrij goedkoop 63 euro per nacht.

Toch blijven we hier niet de hele tijd om ook n
Meer van India te kunnen zien.

De reiservaring dat niet alles fijn is, de ontspanning in dit alles is nog best ingewikkeld.
Het afdingen en redelijke prijzen betalen gaat Radha prima af.

Op wat buikpijn na hebben we beiden weinig gezondheidsproblemen.
Mijn gebroken voetbeentje is af en toe pijnlijk maar met regelmatige rust en lopen met een kruk gaat prima.

Het voortdurend toeteren wennen we aan.
Ook het snelle donker worden zijn we al aardig gewend.

Benieuwd wat de komende dagen ons gaan brengen.
Morgen staat het ziekenhuis waar Radha enorm is op er programma. Met 33 graden overdag. Snachts 28 is het wel warm maar in airco hotel en op kamer goed te doen.

Ons contact met het thuisfront is fijn. En zeker steunend op moeilijke momenten.